8 Oca 2009

Korku Filmleri Gecesi... :)


Korkudan yorganın altında kalıp, ufacık bir yerimin açıkta kaldığını fark ettikçe daha da korktuğum bir geceydi dün… Kavgalı şekilde ayrıldığım ev arkadaşımın yeni evindeydim iki gündür… Eskisi gibi, beraber yemekler yapıp, yine eskisi gibi şakalar yaptık birbirimize… Sonra film izledik… Korkmak için aldığımız iki tane… “Yetimhane” idi bir tanesi… Korktukça sarıldık birbirimize, sarıldıkça da rahatladık… Peki ya sıra uykuya geldiğinde? Ben salonda yatacaktım, o da odasında… Önce yorganın altına girdim. Sonra ayak parmaklarımın yorganın dışında olduğunu fark edip, birisinin tutup çekeceği hissine kapıldım. Büzüşmekten minicik kaldığım sırada yorganın üzerine kedinin atlamasıyla çığlığı bastım… Zaten korkmuşum, gözlerim kocaman olmuş, bir anda gerçekleşen kedi hamlesi çıldırtıyordu beni… :)Ve mızmız Barış arkadaşını kendisiyle uyumaya razı edip, huzurlu bir şekilde uyudu… :)Sanırım, aynı evi ev arkadaşı olarak değil de sadece arkadaş olarak paylaşıyor olmak daha kolay ve güzeldi benim için…

1 YoRuM:

e.d. dedi ki...

eheheh, ben de yazının başlığını okuduğumda buna yorum yazayım da yetimhaneyi önereyim diyordum ki sen de onu izlemişsin zaten :D