9 Eyl 2009

Keyifli Bir "Merhaba"...

9 Eylül 2009
İlkbahar aşkın simgesi olmuş hep bugüne kadar. Güneş güzel yüzünü gösterip, çiçekler ısınmak için girdikleri topraktan çıkmaya başladığında, insanın da aşık olası gelirmiş… Yemyeşil çimlerin üzerinde sevgiliyle zaman geçirmek çok daha keyifli olurmuş diğer mevsimlerle kıyaslandığında… Bugün, güneş hafif bir uykuya daldığında, bunu fırsat bilen yağmurlar hızla ortaya çıktığında, bulutlar da güneşin tekrar görünmesini engellemek istercesine yan yana dizildiklerinde istedim sonbaharda aşık olmayı… Sebebini bilmediğim bir keyif verdi bana bu mevsimin başlangıcı… Zaten şu an aşık olanlar için mevsimler de dahil olmak üzere hiç bir şeyin farkı yoktur, ama o büyük heyecanı şu an yaşamak istediğimi fark ettim odamın camına sertçe vuran damlaları seyrederken… Islanmak istedim sadece ikimizin olduğu sokakta… Ama ilkbaharı da yaşamak istedim aynı aşkla… Kıyafetlerimizdeki ıslaklığın, ilkbaharın güneşiyle kurumasını da istedim…

Şimdi aşkla sallıyorum elimi, elveda diyen güneşin ardından… Ve keyifle selamlıyorum o romantik hayallerin büyük kahramanı yağmurları… Hoş geldiniz...

0 YoRuM: